ورود
19 5
تصویر
  • انتقاد حاتمی‌کیا از حرف‌های نوید محمدزاده
    سه شنبه 21 فروردین در 15:38

    خبرگزاری فارس: روز گذشته ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» به همراه بازیگر این فیلم هادی حجازی‌فر در پردیس شکوفه واقع در میدان شهدا با مخاطبان فیلمش دیدار کرد. او در صحبت هایی که با مخاطبان فیلم داشت از ذکر خیر شهید آوینی به حرف های یک بازیگر رسید و از وزیر ارشاد هم انتقاد کرد.
    حاتمی‌کیا: غیرتی از طرف وزیر ارشاد نمی‌بینم

    حاتمی‌کیا در ابتدای صحبت‌هایش از شهید مرتضی آوینی یاد کرد و اظهار داشت: واقعا دلم می‌خواست که بدانم که امروز که شهید مرتضی آوینی در میان بود کجا بود و چه می کرد؟ آیا اینجا میان ما بود؟ در سوریه میان میان مدافعان حرم بود؟ واقعا یکی از سوال هایم همین موضوع است.

    این کارگردان ادامه داد: این اواخر که پیششان می‌رفتم می‌دیدم که مستأصل هستند و فشارها روی‌شان به نوع دیگری بود البته آن زمان رسانه به یک شکل دیگری بود و حالا نوع آن تغییر کرده است.

    وی در ادامه گفت: حالا عزیزی از بازیگران جسارتی به مدافع حرم می‌کند، جسارتی به خانواده‌اش می‌کند و حرفی زده نمی‌شود و هیچکس واکنشی نشان نمی‌دهد! غیرتی از طرف وزیر ارشاد نمی‌بینم که واکنش نشان دهد. ما در دوره‌ای بودیم که آقای حیدریان در دهه 60 داخل تشکیلات بود و قدرتی داشت اما الان می‌بینم که هیچ واکنشی نشان داده نمی‌شود. این شرایطی که پیش می آید دل‌مان می‌گیرد. برای همه هنرمندان احترام قائلم و سر تعظیم مقابل‌شان فرود می‌آورم. یاد آقا مرتضی کردم و بحثم به این طرف کشیده شد، واقعا قصدی نداشتم در این مورد حرف بزنم. خودم را شاگرد کوچک آقا مرتضی می‌دانم.

    این کارگردان در واکنش به شرایط حاکم بر کشور و ناآرامی‌ها در بخش اقتصادی گفت: کشور در شرایط مساعدی نیست الان بلیت سینما 10 تا 12 هزار تومان است. این مبلغ برای ما رقم کمی نیست که مردم از سبد زندگی‌شان بزنند و به سینما بیایند. این برای ما افتخار است و چشم‌هایمان به آنچه که در کشور رخ می دهد بسته نیست. دلمان می‌خواهد از این شرایط بگوییم، دل‌مان می‌خواهد از آن طعنه‌هایی که گفته می‌شود بگوییم.

    حاتمی‌کیا گفت: یادم نمی‌رود زمانی که از جنگ برگشتیم یقه ما را گرفتند که چرا کشور را 8 سال دچار چنین مسئله ای کردیم و اقتصاد را شکست دادیم؟! از منی سؤال شد که سرباز بودم و می‌جنگیدم و چیزی برای خودم به دست نمی‌آوردم. حالا همین حرف‌ها به نوع دیگری به بچه های اینگونه گفته می‌شود. و این یک غصه است برای کشور.

    پاسخ (0)
  • افشاگری درباره خوانندگان تیتراژ سریال‌ها
    دوشنبه 20 فروردین در 15:38

    تهیه‌کنندگان به شکل خودمختار برای خواندن در تیتراژ سریال‌های ماه رمضان پرداخت 50 تا 150 میلیون تومان به خوانندگان پیشنهاد می‌کنند تا خوانندگان با پرداخت این مبالغ بتوانند تیتراژ آن سریال را بخرند. به خود من پیشنهاد 70 میلیون تومانی برای خواننده شدن تیتراژ سریال داده شده است.

    میزان نوشت: قاسم افشار گفت: علت این که در میان این همه خواننده تنها 5 تا 6 نفر تیتراژ سریال‌ها را می‌خوانند، 50 تا 150 میلیون تومانی است که خواننده پرداخت می‌کند؛ همان طوری که به من پیشنهاد پرداخت 70 میلیون تومان داده شد.

    قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ گفت: طبق آماری که دارم در طول روز 500 قطعه موسیقی در ایران تولید می‌شود. در حال حاضر ورود به عرصه خوانندگی بسیار ساده است، ولی در دوره‌ای که ما وارد این حوزه شدیم شرط اول، داشتن توانایی خوانندگی بود. در حال حاضر خوانندگی به کمک سیستم راحت‌ترین کار است، اما به عقیده من شعر‌ها خیلی جالب نیستند و برخی مواقع ملودی‌ها شبیه هم هستند، صدا‌ها و سبک‌ها شبیه هم شده اند و در واقع تولیدات بد در موسیقی بیشتر از تولیدات خوب است. قطعات کنونی بیشتر سر و صدا است نه صدا و فضای کنونی موسیقی مسموم است.

    افشار به تاثیر مخاطبان بر کیفیت موسیقی پرداخت و افزود: ما سه دسته مخاطب موسیقی داریم که یک دسته مخاطبان زیر 20 سال هستند. موسیقی فضای مخاطب را تغییر می‌دهد و بر مخاطب تاثیرگذار است به همین دلیل باید شعر و آهنگ از کیفیت خوبی برخوردار باشد. وقتی روزانه با انبوهی از تولیدات و بدون مسئولیت در موسیقی مواجهه هستیم قطعا بر مخاطب تاثیر می‌گذارد به خصوص اگر مخاطبان جوانان زیر 20 سال باشند.

    خواننده قطعه "وقف پرنده ها" با اشاره به فضایی که توسط برخی از تهیه کنندگان برای خواندن تیتراژ سریال‌ها بوجود آمده تصریح کرد: خوانندگی برای تیتراژ سریال‌ها پولی شده است است؛ چرا که من آخرین آهنگی که در تیتراژ سریال خواندم سال 88 بود، اما بعد از آن آهنگ‌ها را انگار تهیه‌کنندگان به حراج می‌گذارند و اعلام قیمت می‌کنند که البته این موضوع هیچ ربطی به صدا و سیما ندارد و به شخص تهیه کننده برمی‌گردد. مثلا تهیه‌کنندگان به شکل خودمختار برای خواندن در تیتراژ سریال‌های ماه رمضان پرداخت 50 تا 150 میلیون تومان به خوانندگان پیشنهاد می‌کنند تا خوانندگان با پرداخت این مبالغ بتوانند تیتراژ آن سریال را بخرند. به خود من پیشنهاد 70 میلیون تومانی برای خواننده شدن تیتراژ سریال داده شده است.

    خواننده پاپ خاطرنشان کرد: علت این که تیتراژ اکثر سریال‌های تلویزیونی بین 6 تا 7 خواننده می‌چرخد پرداخت پولی است که خواننده‌ها بابت این کار به تهیه کنندگان پرداخت می‌کنند وگرنه خواننده برای انجام کار موسیقی در سریال‌ها زیاد است.»

    پاسخ (0)
  • نفربر ساخت ایران در سریال پایتخت
    شنبه 18 فروردین در 10:53

    تصاویری از نفربر «رخش» ساخت ایران که در قسمت هایی از سریال پایتخت 5 مورد استفاده قرار گرفت.

    پاسخ (0)
  • عادل و مدیری هم سانسور شدند
    شنبه 18 فروردین در 10:2

    خبرآنلاین: عادل فردوسی پور در برنامه دورهمی از ورود بانوان به ورزشگاه ها گفت. او مثال از سینما زد و از سالن پر از تماشاگر همین برنامه دورهمی مثال آورد. این ها تکه هایی از حرف هایش بودند که پخش شدند. بخشی از این حرف ها هم بود که البته به نظر می رسید سانسور شده باشد. البته یک اصلاحیه کوچک به حرف های او زده شده بود اما در همان بخش های پخش شده هم منظور گفته او مشخص بود. عادل در پی این حرف ها گفته بود:«فضای استادیوم را هم می توان با حضور خانواده ها مثل همان سالن های سینما و همین استودیوی دورهمی کرد، ببینید چه خوب است و مطمئن باشید هیچ مشکلی پیش نمی آید.»

    این بخشی از گفته های او بود که به نظر در ادیت های رسانه ملی در آورده شده بود. البته این اولین بار نیست که برنامه دورهمی اصلاحیه خورده است و در آخرین برنامه اش که شاید یکی از بهترین برنامه های همه این سال هایش بود ، هم اصلاحیه به حرف های فردوسی پور خورد!

    حرف های او در این برنامه طوری شده بود که انگار می گوید فعلا فضای ورزشگاه ها مناسب حضور بانوان نیست!

    پاسخ (0)
  • فیلم هشتم اصغر فرهادی در ایران اکران می‌شود؟
    شنبه 18 فروردین در 9:39

    فیلم هشتم اصغر فرهادی در ایران اکران می‌شود؟هشتمین فیلم بلند سینمایی اصغر فرهادی، سنت‌شکن جشنواره کن شده و پس از سال‌های متمادی، نخستین فیلمی است که علاوه بر نمایش به عنوان فیلم افتتاحیه، در بخش مسابقه نیز حضور دارد، تا پس از درخشش در این رویداد سینمایی، در اروپا اکران عمومی شود و دقیقاً اینجاست که چنین پرسشی مطرح می‌شود، آیا اثر این کارگردان بر پرده سینماهای ایران نیز نقش می‌بندد یا این نخستین فیلمی فرهادی خواهد بود که در کشورمان اکران نمی‌شود؟!

    به گزارش «تابناک»؛ «همه می‌دانند / Evrybody Knows / Todos Lo Saben» به کارگردانی اصغر فرهادی از واپسین روزهای مرداد 1396 در اسپانیا ساخته شد و اصغر فرهادی با تیمی تماماً اسپانیایی و همچنین با نقش آفرینی خاویر باردم، پنه‌لوپه کروز، ریکاردو دارین، اینما کوئستا، ادوآرد فرناندس، خاویر کامارا و باربارا لنی تازه ترین اثرش را خلق کرد. بازیگران این فیلم پیش و حین تولید، توانایی فرهادی را تحسین و طرفدارانش را مشتاق تر کردند.

    در میانه ساخت این فیلم، آگوستین و پدرو آلمودوار به دلیل عدم درک مشترک از تهیه‌کنندگی فیلم جدید اصغر فرهادی رسما کنار کشیدند. آگوستین برادر پدرو آلمادوار تهیه کننده و کارگردان برجسته اسپانیایی، در حاشیه جشنواره سویل به این جدایی اشاره کرد و درباره علتش گفت: «در مورد فرهادی خیلی متأسفم. دیگر درک درستی از هم نداشتیم و به این نتیجه رسیدیم قبل از بالا گرفتن کار از هم جدا شویم. خوشحالم که فیلم در اسپانیا تولید می‌شود و به عنوان یک تماشاگر به دیدنش می‌نشینم.

    این اتفاق باعث شده بود، برخی گمان کنند دومین تجربه فیلمسازی اصغر فرهادی در خارج از ایران نیز نتواند به موفقیت لازم دست یابد. فرهادی با «گذشته» که در فرانسه ساخته بود، نتوانست موفقیت چندانی به دست آورد؛ اما فیلم تازه او با ترکیبی از ستاره‌های مطرح سینمای جهان، شرایط متفاوتی دارد و باید بودجه 10 میلیون دلاری این فیلم نیز در گیشه بازگردد، بنابراین آزمونی دشوار برای این کارگردان است؛ آزمونی که حالا با سنت‌شکنی جشنواره کن در مواجهه با فیلم او، احتمال می‌رود موفق باشد.

    تریلر فیلم سینمایی «همه می‌دانند»، روز گذشته همزمان با مشخص شدن حضور همزمان این فیلم در مقام فیلم افتتاحیه هفتاد و یکمین جشنواره کن و یکی از فیلم‌های بخش مسابقه این دوره از جشنواره کن، منتشر شد. فضای فیلم نشان می‌داد با یک اثر حرفه‌ای و تکان دهنده روبه رو خواهیم بود که البته با استانداردهای فرهنگی اروپا ساخته شده است. از این منظر، فیلم «همه می‌دانند» شرایطی کاملاً متفاوت با «گذشته» دارد و هرچند احتمال موفقیتش به مراتب بیش از گذشته است، در عین حال، نمایش این فیلم با پیچیدگی‌هایی همراه خواهد بود.

    آن گونه که حتی تریلر این فیلم نیز نشان می‌دهد، فیلم تازه اصغر فرهادی، نخستین اثر او خواهد بود که برای اکران در ایران با لیست بلندبالایی از ممیزی مواجه خواهد شد. این ممیزی صرفاً به حذف برخی صحنه‌های خاص محدود نخواهد بود، بلکه به واسطه نوع پوشش بازیگر زن این فیلم، لیستی از ممیزی برای پوشاندن برخی از این بازیگرها را نیز در بر می‌گیرد. این لیست فرهادی را در شرایط سختی قرار خواهد داد؛ او باید بین اکران این فیلم با پذیرش ممیزی گسترده و یا مقاومت در مقابل ممیزی و زدنِ قید اکران ایران، یکی را انتخاب کند.

    واکنش تند فرهادی نسبت به درخواست ممیزی اندک برخی فیلم‌های پیشینش نظیر درخواست حذف صدای یک خواننده زن از پس زمینه یکی از سکانس‌های فیلم «فروشنده»، این احتمال را تقویت می‌کند که فرهادی حاضر به ممیزی گسترده نشود و در عین حال درخواست‌ها برای ممیزی را رسانه‌ای کند. در صورت رقم خوردنِ این وضعیت، فشار بخش قدرتمندی از اهالی سینما را بر مدیران سینمایی برای اکران این فیلم در ایران با حداقل ممیزی در پی خواهد داشت و این چالش تازه‌ای برای مدیریت سازمان سینمایی خواهد بود.

    البته سرمایه گذاران فیلم تازه‌ اصغر فرهادی، احتمالاً نگاه جدی به درآمد حاصل از اکران این اثر در ایران نداشته‌اند و به نظر می‌رسد، قرار است کشورهای اروپایی سهم اصلی را برای بازگرداندن هزینه تولید این اثر داشته باشند. با این حال با توجه به آنکه فرهادی همواره بر اکران فیلم‌هایش در ایران تأکید داشته و درآمد قابل توجهی نیز از طریق داشته، احتمالاً برای تحقق این اتفاق تلاش می‌کند. در صورت قطعیت یافتن اکران این فیلم با اعمال ممیزی در ایران، احتمالاً این فیلم نیز همچون آثار پیشین فرهادی توسط فیلمیران اکران خواهد شد.

    پاسخ (0)
  • پاسخ‌های محسن تنابنده به حاشیه‌های «پایتخت 5»
    سه شنبه 14 فروردین در 16:45

    بخشی از مصاحبه پر نیش و کنایه محسن تنابنده با روزنامه فرهیختگان، راجع به حواشی پایتخت
    سریال «پایتخت» در پنجمین فصل خود دچار حواشی زیادی شده‌، یکی از انتقاداتی که بیشتر در فضای مجازی در مورد این سریال صورت گرفت، مطرح شدن مساله ازدواج در سنین پایین بود. پاسخ شما به‌عنوان طراح اصلی و بازیگر نقش اول این سریال به این انتقادات چیست؟

    مساله‌ای که درباره سوال شما می‌خواهم مطرح کنم این است که به محض اینکه یک سریال در تلویزیون ساخته می‌شود، شرایط و حواشی برای آن پیش می‌آید که تلویزیون مجبور می‌شود بخش‌های بعدی آن سریال را سانسور کند. به‌عنوان مثال، تلویزیون بعد از رویا‌رویی یک سریال با مردم به مجموعه‌ای از فیدبک‌ها می‌رسد که بر اساس این بازخوردها دچار نگرانی می‌شود و تصمیم می‌گیرد بخش‌های بعدی سریال پخش نشود. حرف من این است اینقدر دنبال آن نباشیم که سانسورمان کنند، به نظرم برخی‌ها، بیشتر از نهادها دنبال این موضوع هستند که سانسور شویم و این خوب نیست.

    یکی‌دیگر از نقدهایی که این روزها در فضای مجازی متوجه سریال پایتخت شده و توجه برخی را به خود جلب کرده، حضور نگین میرزایی کارمند شبکه جم در این سریال است و اینکه گفته می‌شود او زمانی منشی سعید کریمیان، موسس شبکه جم نیز بوده، پاسخ شما به این مساله چیست؟

    ما اصلا شناختی نسبت به پیشینه کاری این خانم نداشتیم و نمی‌دانستیم در شبکه جم کار می‌کرده است. حالا بماند که دراین بین یکی از کارمندان شبکه جم که زمانی در صداوسیما کار می‌کرده و حالا در جم فعالیت می‌کند، شیطنت کرد و با مطرح کردن این مساله تلاش کرد حواشی بیشتری به وجود بیاورد. در ضمن این خانم بازیگر، صدام حسین نبوده که خیلی قیافه‌اش آشنا باشد و ما او را بشناسیم تا از او در سریال استفاده نکنیم. مهم‌تر اینکه ما قسمت‌هایی که این خانم در آن حضور داشته را یک ماه قبل‌تر برای بازبینی به صداوسیما فرستاده‌ایم، بنابراین اگر مشکلی داشت آنها هم دیده بودند و اعلام می‌کردند، پس همانقدر که آنها متوجه پیشینه کاری این خانم نشدند ما هم نشده بودیم.

    یک سوال پیش می‌آید و آن اینکه معمولا این‌طور بوده که اگر ارگانی بودجه تولید یک اثر هنری را قبول کند تمایل دارد درونمایه آن اثر مطابق سلایق آن ارگان باشد، آیا درباره این فصل از پایتخت و اوج این اتفاق افتاد؟

    اجازه بدهید اول به این نکته اشاره کنم که این ما بودیم که از «اوج» درخواست کردیم بودجه این سریال را متقبل شود. ما براساس نیازهای قصه در این فصل به دنبال سرمایه‌گذاری بودیم که بتواند تمام مخارج سریال را مرتفع کند.

    واضح است که اگر کسی سبزی بخواهد به طلافروشی نمی‌رود، ما دراین فصل از داستان پایتخت به ادوات مفصلی احتیاج داشتیم و با تلویزیونی مواجه بودیم که با بودجه‌ای که در اختیار دارد حتی نمی‌تواند دو تفنگ ترقه‌ای برای این سریال فراهم کند. طبیعی بود در چنین شرایطی به دنبال اسپانسری باشیم که توان مهیا کردن تمام این امکانات را برای ما داشته باشد. درعین‌حال در پاسخ به سوال شما باید بگویم خود من از روز‌ اول شرط کردم که تحت هیچ شرایطی، سازمان اوج نباید دخل و تصرفی در سریال داشته باشد. ما از ابتدای ساخت سریال پایتخت به کلیتی دست یافته بودیم و براین اساس پیش می‌رفتیم. شرط من این بود که هر نهادی که تخصیص بودجه برای سریال را به‌عهده می‌گیرد نباید در کلیت و اساسا روند و جزئیات سریال مداخله کند. ضمن اینکه این فصل ‌از سریال پایتخت به نوعی خط‌شکن‌تر از سایر فصل‌هاست، طبعا اگر سازمانی مثل اوج می‌خواست به مداخله محتوایی دراین ارتباط بپردازد شاهد چنین خط‌شکنی‌هایی نبودیم.

    بازهم ناچارم یکی‌دیگر از حواشی‌ای که برای سریال به وجود آمده را با شما درمیان بگذارم و آن اینکه برخی براین باورند سازندگان سریال به نوعی در تبلیغ جاذبه‌های توریستی ترکیه نقش زیادی داشته‌اند؟

    می‌دانید ماجرا از چه قرار بود، رجب طیب اردوغان پولی را قبل از ساخت این فصل از سریال به من داد و از من خواهش کرد جاذبه‌های توریستی ترکیه را معرفی کنم، او به من گفت خواهشا مملکت ما را به ایران و جهان بشناسان چون داریم بیچاره می‌شویم!! واقعا از دوستانی که چنین بحث‌هایی را نسبت به سریال مطرح می‌کنند خواهش می‌کنم واقع‌بینانه نگاه کنند و این مساله را بپذیرند که ترکیه به دلیل ویژگی‌های جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگی احتیاجی به این کارها ندارد. مساله این است که ما اینقدر بدبخت هستیم که نمی‌توانیم زیبایی‌های کشورمان را نشان بدهیم. کما اینکه حین فیلمبرداری برخی می‌گفتند لوکیشن‌ها متعلق به نوشهر است نه ترکیه

    پاسخ (0)
  • افزایش موج انتقادات از مجموعه «پایتخت»
    شنبه 11 فروردین در 10:24

    برترین ها: پخش سری پنجم مجموعه پایتخت در نوروز امسال با حاشیه های زیادی همراه بوده است. در اولین مورد ممیزی بخش هایی از پایکوبی کاراکترهای سریال در قسمت سوم، واکنش هایی به همراه داشت.
    در قسمت سوم سریال نوروزی «پایتخت5» که شخصیت «ارسطو» با بازی احمد مهران‌فر شادی و پایکوبی می‌کند، در بازپخش حذف شد و واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

    به دنبال حذف این بخش از قسمت سوم سریال «پایتخت5» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری، محسن تنابنده با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرم خود از صداوسیما خواست تا به مردم احترام بگذارد.

    حاشیه بعدی در قسمت پنجم سریال ایجاد شد. جایی که نام «امیرحسین قاسمی» حذف شد.

    امیرحسین قاسمی در واکنش به این موضوع در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «حذف اسم من از تیتراژ!!! بنا به مصلحت فقط تا پایان پخش سریال پایتخت سکوت می‌کنم.»

    بعدتر الهام غفوری، همسرِ سیروس مقدم، کارگردان سریال پایتخت درباره حذف نام نویسنده از تیتراژ اینگونه توضیح داد:

    با توجه به اینکه تیم نگارش ثابت سریال پایتخت با گروه های دیگر مشغول به کار بودند، آقای قاسمی تنها در نگارش سه قسمت ابتدایی سریال به خواست محسن تنابنده به عنوان کمک به گروه نویسندگان اضافه شد و با حضور خشایار الوند و اضافه شدن ایشان عملا همکاری ما با این دوست جوان به پایان رسید.

    غفوری افزود: به هر حال نگارش این سریال به تمرکز و سرعت عمل بالا نیازمند است و خشایار الوند به دلیل تمرکز بیشتر خواست به تنهایی ادامه کار را به دست بگیرد و این مساله با نظر مساعد محسن تنابنده همراه شد تا آقای قاسمی از گروه نویسندگان جدا شود و البته همه چیز با هماهنگی و طبق قرارداد مکتوب انجام شده است.

    بعد از تمامی این حواشی، پررنگ ترین اتفاقی که باعث اعتراض برخی جامعه شناسان و حقوق دانان شده است، طرح بحث ازدواج «سارا و نیکا»، دو شخصیت نوجوان این سریال است

    واکنش ها به موضوع خواستگاری از سارا و نیکا دو کودک بازیگر در سریال پایتخت از همان روزهای اول پخش این سریال در نوروز امسال آغاز شد. حالا فعالین حقوق کودک معتقدند نمی‌توان در برابر این موج ایجاد شده از سوی تلویزیون برای ترویج ازدواج کودکان سکوت کرد و مسولین این رسانه باید در این زمینه پاسخگو باشند.

    موضوع اصلا شوخی بردار نیست. تصور کنید، سالانه چند صد کودک تنها به دلیل جبر فرهنگی و اجتماعی، از دنیای کودکی خارج می‌شوند و انگار که به سیاره‌ای دیگر پرتاب شده باشند، به زنان و مردانی سرگردان در زندگی زناشویی تبدیل می‌شوند.

    آسیب هایی که در کمین این کودکان است آنقدر زیاد است که نباید و نمیتواند، موضوع شوخی های یک سریال طنز پربییننده قرار گیرد. "ما نمیدانیم سرانجام پایتخت چه خواهد شد، اما حتی اگر موضوع خواستگاری از این دوکودک منجر به ازدواج هم نشود، تا همین جا هم نقض گسترده حقوق کودک در قالب شوخی ها و دیالوگ‌های شخصیت های سریال صورت گرفته و باید تهیه کنندگان این سریال، در این خصوص پاسخ دهند."

    ضمنا برخی رسانه ها از ارتباطات فامیلی عوامل این سریال انتقاد کرده اند

    پاسخ (0)
  • یک ادعا در مورد بازیگر بی حجاب «پایتخت»
    شنبه 11 فروردین در 10:18

    پایگاه خبری انتخاب نوشت: بر اساس ادعا‌های منتشره در فضای مجازی، «بازیگر بی حجابِ سریال پایتخت، یک ایرانی به نام نگین میرزایی منشی سعید کریمیان موسس شبکه‌های جم و خود از افراد موثر این شبکه است.»
    کریمیان شامگاه 9 اردیبهشت سال 1396، هنگام خروج از محل کار خود، در خودروی شخصی اش در استانبول و در محلهٔ ساری‌یر مورد حملهٔ مسلحانه قرار گرفت و به قتل رسید. برخی از رسانه‌ها از اصابت 27 گلوله به خودروی وی اشاره دارند. در زمان ترور، شریک کویتیِ وی نیز در خودرو بود که او نیز کشته شد.

    یک ادعا در مورد بازیگر بی حجابِ «پایتخت»

    نکته جالب اینکه برخلاف ادعای این زن در سریال «پایتخت»، او یک ایرانی است و نه ترک، و احتمالا همین وارونگی حقیقت، باعث شده او برخلاف قوانین تلویزیون، بدون حجاب در تلویزیون ظاهر شود!

    چرا که از نظر تلویزیون، صرفاً حضور زن غیر ایرانی بدون حجاب، بلااشکال است.

    پاسخ (0)